Pahoittelen, jos on vaikeuksia lukea Angien puhetta. Mutta minä haluan, että joku simini puhuu minun murteella. XD Ja SUPERSUURI kiitos Teijalle ohjeesta, miten voi tehdä hyvin nettiin legacyn ja miten on helpoin tapa laittaa kuvat tänne. Tämä osa oli paljon helpompi tehdä ohjeellasi ja kuvatkin ovat tarkempi. Kiitos, niiaus ja terveisiä Marmeladeille!

Photobucket
Angelina oli kyllästynyt nukkumaan yksin suuressa sängyssään ja päätti, että olisi aika hankkia mies pitämään seuraa hänelle.

Photobucket
Niinpä, kun hän näki, että komea mies käveli talon ohitse, Angie juoksi pää kolmantena jalkana miehen luo.
-Moi, mä oon Agnelina Newton. Marianne ja Jeremy Newton tytär, Angie esitteli itsensä.
-Hauska tavata. Vai olet Mariannen lapsi. Minä tiedänkin hänet, olemme hyviä ystäviä. Olen muuten Saku Remes.

Photobucket
-Haluatko kuulla savolaisvitsin? Saku kysyi hymyillen.
-Toki, antaa palaa vaan!
-Mitä savolaismies sanoi, kun hänen anoppinsa tippui jäihin ja huusi: -Hae apua!
-Sori, ei naarata.

Photobucket
Naurettuaan Sakun vitseille Angelina päätti saada Sakunkin nauramaan. Hän kutittikin Sakua, kunnes hän alkoi anelemaan, että Angie lopettaa.

Photobucket
Kun Saku ilmoitti, että hänen täytyy lähteä, Angie koppaisi Sakun syliinsä. -Älä sitte unoha soittaa mulle! Angie huusi vielä Sakun perään ja mies vilkutti kättään ja nyökkäsi. -Uskon, ett vastaus oli kyllä.

Photobucket
Pian tuli Amalián synttärit. (hoksasin, että se on Amaliá eikä Amelié, oli jääny se Amelié nimi siitä leffasta mieleen)

Photobucket
Marsumme taisi hieman säikähtää, kun näki, että adoptiolapset eivät olekaan kansikuvatyttöjä niin kuin hän oli luullut.

Photobucket
Jerry kuitenkin opetti lastaan potalle ilomielin ja samalla toivoi, että näkisi iltatähtensä varttuvan.
-Mikti iti itkee? Amaliá kysyi kummissaan.
-Ei isiä itketä, silmässä oli vain roska. Osaatpa muuten puhua jo todella hyvin! Jerry vastasi ajatellen: "Ei valkoinen valhe tapa."

Photobucket
-Ja tää kakku mennee sitte tiskariin. Vai meneeks se? Angie päihkäili. Häntä yliopisto ei ainakaan ollut viisastuttanut.

Photobucket
Samalla, kun Angie nautti ateriaansa, hän mietti pitäisikö hänen kutsua huomenna Alpertti kylään.

Photobucket
Lopullinen päätös oli arvattavasti "kyllä"
-Ihanaa, ett sä pääsit.
-En missais sinun tapaamistasi edes kuolinvuoteella, Alpertti vastasi ja sai näin Angien punastumaan.

Photobucket
"MUISK!"

Photobucket
Angie oli uskaltautunut kokeilla onneaan, josko saisi ensisuudelmansa. Onni ei ollut Angieta hyljännyt.

Photobucket
Alpertti ei ollut suutelussa aloittelija vaan alkoikin heti suudella Angieta intohimoisesti.

Photobucket
-Hei Alpertti, Angie aloitti.
-Mitä kultsi?
-Mä vaan aattelin, ett, kosk me tullaan nii hyvi juttuu, ett mä halluun pyytää yht asiaa.

Photobucket
-Voisiks sä muuttaa mun luo?
-No en todellakaan! En minä halua vakiintua vielä! Alpertti huusi.

Photobucket
-Mä luulin, ett sä rakastat mua! Angie huusi itku kurkussa.
-No, rakastan minä kyllä, mutta en halua vakiintua!

Photobucket
Kun Angie näki Alpertin raivon, hän päätti yrittää sovintoa: -Kuule Altsu. Ei sun täy´y muuttaa mun luo. Kunhan et unoha mua. Se riittää.

Photobucket
Ja niin sovinto tehtiin, suutelemalla pitkään.

Photobucket
-Hyvä ettet pyytänyt muuttamaan luoksesi uudestaan, koska minä en tosiaankaan halua vakiintua vielä, Alpertti sanoi saunassa helpottuneena. -Joo, hyvä etten pyytäny, Angie sanoi ja jatkoi: -Mun pitää oikeest mennä, sä voisit myös jo lähtee. Kun Angie oli sanonut asiansa, hän nousi ylös ja saunasta päästyään purskahti itkuun. Tätä menoa hän jäisi vanhaksi piiaksi.

Photobucket
-Hei, voisiks sää tulla mun luo tänään? Oke, hyvä. Nähään pian! Angie sanoi henkilölle jolle oli soittanut, mutta kellekkäs Angie sitten soitti?

Photobucket
No Sakulle, koska oli ollut jo epätoivoinen, kun Alpertti ei ollut muuttanut hänen luokseen. Parin tervehdys oli romanttinen suudelma.

Photobucket
-Kuule Saku. Mä rakastan sua, Angie sanoi ja sai kuulla yllättävän vastauksen:
-Minä rakastan sinua myös! Olen rakastanut jo ensinäkemästämme lähtien.
-Oih! Ihanaa! Mennääks sisälle, mul on asiaa sulle?

Photobucket
-Muutetaaks yhteen? Angie kysyi ja kuullessaan myöntävän vastauksen hän hyppäsi Sakun kaulaan.
-Voi kiitos rakas! Mä luulin, ett en sais enää ketään miestä!
-Öö... Enää?
-En mä mitään tarkottanu! Halataan vielä kerran! Angie vastasi hieman kiperään kysymykseen.

Photobucket
Koska parin mieltymykset eivät olleet kohdallaan Sakulla, päätti hän kumauttaa pullon mieltymysmehua kurkkuunsa.

Photobucket
Heti, kun mieltymysmehu oli juotu, Saku meni Angien luo ja alkoi suudella tätä intohimoisesti. Mieltymysmehu rulez!

Photobucket
Ansa(-An-gelina-Sa-ku) päätti juhlistaa yhteenmuuttoa kammarin puolella.

Photobucket
Kuten sanotaan, vanha suola janottaa. Angie ei pystynyt kuitenkaan pysymään erossa Alpertistaan, joten kutsui tämän kylään, kun Saku oli töissä. Anal(-An-gelina-Al-pertti) päätyikin sänkyyn pusuttelemaan.

Photobucket
Ja niinhän siinä kävi lopulta. Muistittehan käyttää ehkäisyä?

Photobucket
Pian tuli jo Amalián aika jättää taaperoikä taakse ja ottaa uudet askeleet lapsena.

Photobucket
Sori Amaliá, mutta kamala nenä sulla on. :(

Photobucket
Juhlat ovat selvästi liikaa Newtoneiden suvulle. Jos joku muistaa, niin Amanda sippasi samalla tavalla lattialle 10-osassa synttäreillä.

Photobucket
-Ooh, mä ootan lasta kultipupuli! Angie ilmoitti, kun vatsa kasvoi.

Photobucket
-Jos se on poika, siitä tulee futistähti! Saku ilmoitti.

Photobucket
Kun Angie kärsi raskaudesta, Saku hoiti talon tuholaisia pois.

Photobucket
Marianne päätti juhlistaa sitä, että hänen tyttärensä odotti hänen kuopuslapsenlastaan.

Photobucket
-Musta Jessica ja Jaakob ois hyvii nimii, Angie ilmoitti.
-Olen pahoillani, mutta oletko hoksannut miksi teidän kaikkien sisarustenne nimet alkaa A:lla? Jerry kysyi tyttäreltään. -Te pidätte A-kirjaimesta? Angie arvaili.
-Ei! Vaan sen takia, koska tässä suvussa annetaan nimet aakkosjärjestyksessä, Jerry selvensi.

Photobucket
-Oho, tejän B-lapsenlapsenne syntymä on jo lähellä.

Photobucket
Angie itki useina öinä sitä, että oli pettänyt Sakua Alpertin kanssa. Onneksi oli kuitenkin selvää, että lapsi oli Sakun, koska aamupahoinvointi oli alkanut ennen Alpertin kanssa peuhaamista.

Photobucket
-Kultsi, tiedäthän sää, ett mä rakastan sua yli kaiken? Angie kysyi.
-Hyvä, että rakastat, nimittäin minulla on sinulle tärkeätä asiaa.

Photobucket
-Olen halunnut kysyä tätä jo jonkin aikaa, Saku aloitti.

Photobucket
-Mikä tuo on? Angie sanoi puoliksi kiljahtaen nähdessään sinisen samettirasian pöydällä.

Photobucket
-Tuletko vaimokseni Angelini? Saku kysyi.
-Totta kai! Angie sanoi ilonkyyneleet valuen hänen poskillaan.

Photobucket
-Tää sormus on kaunein minkä oon ikuna nähny! Angie ilmoitti katsoen sormusta hymyillen.

Photobucket
-Meitä on jo pian enemmän kuin kaksi, joten ajattelin, että nyt on hyvä aika pyytää sinua kanssani naimisiin, Saku selitti.
-Me ollaan onnellisia, tosi onnellisia! Angie sanoi lapsensakin puolesta purskahtaen itkuun. Odottavat äidit ovat herkkiä.

Photobucket
Angie oli päättänyt kokeilla baletti, koska ei kyennyt enää polkemaan kuntopyörällä mahansa suuruuden takia. Pian hän tunsi kivun vatsassa. -Sä muksu siel potkit liian kovvaa. Sust tulee varmast futistähti isona. Säästä kuitenki ne potkut vast kentälle, Angie puheli vatsalleen.

Photobucket
-Miks se kipu ei jo lopu?! Angie huusi tuskaisena pidellessään vatsaansa. Samalla lapsivesikin tuli.

Photobucket
-Mitä pitäisi tehdä nyt, kun synnytys alkoi? Saku kysyi hädissään.
-Alkoko mun synnytys!? Angie huusi tuskissaan.

Photobucket
-Nyt se tulee!

Niin, kumpi tulee? Sen saatte tietää ensi osassa. Kommentteja, ja paljon kiitos!